MEDICINSKE USLUGE

Pulmološki pregled

Specijalistički (subspecijalistički) pregled u pulmološkoj ambulanti uključuje razgovor liječnika s pacijentom ( anamneza) o njegovim sadašnjim smetnjama i svim bolestima koje su predhodile u njegovom životu kao i bolestima u obitelji, uvid u dosadašnju medicinsku dokumentaciju i terapiju koju već uzima. Potom slijedi cjelokupni klinički pregled (status), te posebno detaljan pregled respiracijskog sustava. U ovo je za svakog pacijenta uključeno izvođenje spirometrije ( mjerenje plućnih volumena i protoka zraka).

Na osnovu razgovora i kliničkog pregleda pacijenta postavlja se dijagnoza i planiraju potrebne daljnje pretrage. Zaključno se daje subspecijalističko mišljenje o dijagnozi i terapiji, uz potrebnu edukaciju pacijenta o naravi i karakteristikama bolesti, kao i edukaciji o načinu uzimanja terapije ako se primjenjuje putem inhalatora ili aerosola.

U pulmološkoj ambulanti vrši se pregled, alergološka testiranja, planira dijagnostika, preporuča i provodi terapija, te daju ekspertna mišljenja iz područja pulmologije za bolesti kao što su astma, KOPB (kronična opstruktivna plućna bolest, kronični bronhitis i emfizem), respiracijske infekcije i tuberkuloza, upale pluća, dobroćudne i zloćudne tumore pluća, poplućnice i sredogruđa, intersticijske i imunološke bolesti pluća (sarkoidoza, plućna fibroza), pneumokonioze te bolesti plućne vaskulature.

Za prikaz pretraga vezanih za opisanu pretragu kliknite ovdje.

Poliklinika Bates

Adresa: Svetice 15, 10000 Zagreb
Telefon: +385 (0)1 2338 000
E-mail: info@poliklinika-bates.hr

Radno vrijeme

Ponedjeljak-petak: 7:00 - 21:30
Subota: 8:00 - 14:00

O nama

Poliklinika dr. Bates je privatna zdravstvena ustanova specijalizirana za pružanje kompletne zdravstvene usluge.